MultiBank doceniony przez Klientów
MultiBank zajął pierwsze miejsce w kategorii banki i otrzymał Godło
Jakości Obsługi 2008, nagrodę przyznawaną na podstawie opinii
konsumentów o poziomie usług świadczonych przez instytucje.
|
Raport "Jakość obsługi w Polsce – Raport ogólnobranżowy" został
przygotowany w oparciu o analizę opinii klientów na co dzień
korzystających z usług ocenianych firm.
Dzięki rejestracji w serwise respondenci
mogli przekazać swoje uwagi dotyczące między innymi wiedzy i kompetencji
personelu, oferty produktowej, wyglądu miejsca, w którym są obsługiwani i ogólnych
wrażeń związanych ze współpracą z daną instytucją.
MultiBank z wynikiem 2,83 został zwycięzcą w kategorii banki, uzyskując przewagę o wartości 132% w stosunku do średniego wskaźnika jakości obsługi w branży bankowej wynoszącej 1,22. |
Raport został sporządzony na podstawie obserwacji przeszło
12.000 konsumentów z 16 województw i
295 miejscowości, w tym także wiele mniejszych miast oraz wsi.
Dziękujemy za zaufanie!